IMH (2)

Malgrat que vaig prometre que no compraria llibres a Àustria perquè després, quan torni a Barcelona, tindré seriosos problemes d'espai per entaforar-los als prestatges, no puc vèncer la temptació, és més forta que jo. Tots els llibres tenen en comú que els he comprat amb descomptes d'algun tipus.


  • Wicked: A Pretty Little Liars Box Set (Sara Shepard): inclou els llibres Wicked, Killer, Heartless i Wanted o, dit d'una altra manera, els llibres 5, 6, 7 i 8 de la sèrie Pretty Little Liars. Vaig esperar fins al novembre perquè sortís l'edició en cofre, ja que els quatre primers també els hi tinc. Es llegeixen força ràpid i, malgrat ser literatura juvenil, no estan malament. Això sí, tenen menys paral·lelismes amb la versió televisiva, que és molt més light, en comparació, i se centra molt més en el romanticisme que els llibres. Els vaig comprar per Book Depository amb un 10% de descompte.
  • Tintenblut (Cornelia Funke): fa temps que vull llegir-me la trilogia de la tinta de l'alemanya Cornelia Funke, i per fi vaig trobar Tintenblut a preu reduit a Viena, perquè tenen el costum de vendre a preus de saldo llibres "defectuosos" o amb taques de tinta a la portada. L'únic problema? Estava segura que era la primera part, però resulta que no, que és la segona... Però tinc una biblioteca molt bonica a prop de casa!
  • Die Kaiserin des blauen Lichts (Laura García Gallego): traducció a l'alemany de La emperatriz de los etéreos, llibre de literatura fantàstica que vaig llegir fa uns quants anys i que em va agradar força. El vaig trobar a Múnic en una pila de llibres "defectuosos", però està en perfectes condicions, si exceptuem que algú va guixar una mica el llom amb boli.
  • Eat, Pray, Love (Elizabeth Gilbert): aquest, concretament, no em cridava l'atenció especialment després d'haver vist la pel·lícula, però el vaig trobar tirat de preu un dia i no ho vaig poder evitar...



Em fa vergonya reconèixer que he acabat la carrera de Traducció i Interpretació amb alemany com a llengua C sense tenir un diccionari físic, en paper (sempre havia tirat de la versió virtual del PONS). Per 5€ vaig trobar la versió "per a estudiants" d'aquesta editorial, i per 10€, un altre de bilingüe de la Langenscheidt, que sempre dóna bons resultats. Pel preu, valien molt la pena.


I fins aquí les compres de llibres. Cal dir que també he comprat pel·lícules per quatre duros, però ja en faré les ressenyes quan toqui. 

Comentaris