dijous, 6 d’octubre de 2011

[Peripècies austríaques] 5. Un vlog primerenc a Hallein

Estimats, estimades, en un moment de lucidesa etílica se'm va acudir que podria fer vídeo blogs (o "vlogs") per penjar aquí i innovar una mica d'acord amb els temps que corren. De fet, fins i tot vaig fer un parell de proves de vídeo a Barcelona, però no em convenicien ni el resultat ni la idea d'aparèixer públicament al Youtube (malgrat que la meva imatge està per aquests móns de Google, però per motius "laborals").

No obstant això, m'he adonat que constantment intento anotar mentalment coses per plasmar-les al blog o, més elaborat encara, en vinyetes, però tot sovint me n'oblido, així que he reprès aquesta idea, adaptada al meu criteri artístic. El resultat el teniu aquí. Us dono permís per riure.

1 consultes:

Marta ha dit...

"És com l'ipsi" NOOOOOOOOOOOO! :O

Twitter Goodreads