dimarts, 4 d’octubre de 2011

[Peripècies austríaques] 4. La primera vegada

Dijous de la setmana passada vaig fer els meus primers vint minuts de classe. Era un simulacre, però al seminari que vam fer a Altenmarkt (un poblet als Alps a més o menys una hora de Salzburg) ens van donar l'oportunitat de fer una mena de simulacre amb un grup pilot a l'escola de Sankt Johann im Pongau (un altre poblet per la mateixa zona).

Però ahir, dilluns 3 d'octubre, vaig fer les meves primeres classes de veritat. Sense preparar, improvitzat del tot, sense saber que em tocaria fer res, i sense poder fer tot el que vaig pensar en un principi. Però va ser una experiència positiva i, burocràcia a banda, crec que serà un bon any. 

A la propera actualització explicaré més detalladament els horaris, la bur(r)ocràcia austríaca i com muntar un moble de l'IKEA sense tornavís.

Twitter Goodreads