dissabte, 3 de setembre de 2011

[Peripècies austríaques] 2. Vorteilskarte

  • Oficialment sóc salzburguesa: ja estic empadronada.
  • Tinc un compte obert amb un banc austríac, però no em regalen res per fer-me del seu banc. Jo que esperava una tele o algo per l'estil, tipus punts estrella de La Caixa...
  • Ja tinc l'habitació muntada del tot: avui he adquirit dos jocs de llençols i un protector per a llit de 140x200cm, productes de neteja diversos, una vaixella de 24 peces (per 20€, una ganga!) i algunes coses de menjar per tenir-les quan arribi definitivament al setembre.
  • M'he fet sòcia del súper del costat de casa i d'una cadena de productes de neteja i de cosmètica tipus Schlecker, de manera que em fan descomptes en alguns productes i acomulo punts per a comprar trastos inútils. O això m'han dit.
  • Ja tinc localitzades les tres escoles on treballaré. La de Salzburg està a deu minuts de casa meva. A Hallein, una està a gairebé un quilòmetre de l'estació, mentre que l'altra està al final d'una pujada considerable. He d'esbrinar com arribar-hi sense deixar-m'hi les cames.
  • Hem descobert que a la tele de l'hotel hi tenim Catalunya Ràdio, Catalunya Informació i TV3-internacional. Curiosament, també hi havia un canal autonòmic andalús i TeleMadrid, però TVE no.
  • Ahir vaig conèixer la família que viu al pis del costat. Són turcs (o això dedueixo del cognom que hi ha a la bústia) i són quatre: el papa, la mama i dues filles. Avui he vist un noi que parlava amb el propietari del meu pis però no sé si és un veí o el seu fill o què.
  • Em falten el mòbil (o una targeta SIM que em proporcioni un número de telèfon, com a mínim) i algun tipus de títol de transport o targeta de descompte dels trens, perquè en vista de la distància entre Salzburg i Hallein acomularé moltes hores a la ÖBB (una cosa així com la RENFE austríaca, però confio que funciona molt millor... Tampoc és gaire difícil).

Twitter Goodreads