[Peripècies austríaques] 1. The hills are alive with the sound of music


Ja sóc a Salzburg, escric des de la sala comuna del Meininger Hotel (que és mig hotel i mig alberg) amb la pel·lícula The Sound of Music de fons. La qual cosa no deixa de ser irònica, perquè la història de la família Von Trapp va passar aquí.

Aquest matí he firmat el contracte de lloguer del pis fins al 30 de juny de 2012, i ara toca posar-hi els mobles: ja hi ha un sofà-llit (així que, futures visites, ja sabeu on dormireu) i un armari. Hem dedicat el matí a fer la visita de rigor a l'IKEA, on em demanaven un mínim de 700€ per un matalàs amb el moble i el somier. I se suposa que és barat... Finalment, després d'adquirir diversos trastos (entre els quals, plats, gots i coberts, com també caixes per a les sabates i penjadors per a la roba), hem marxat del temple suec del consumisme low cost i hi hem hagut de tornar perquè (no us ho creureu!) faltaven peces del moble. Finalment, després de visitar totes les botigues de mobles de Salzburg, he comprat un llit. El meu piset ja sembla més decent.

Demà em toca:
  1. conèixer el funcionament de l'administració austríaca a l'ajuntament, on m'he d'anar a empadronar. (Tècnicament no és l'ajuntament, però no tinc el paper amb el nom exacte...)
  2. obrir un compte al banc. En un banc, encara no sé en quin. Que no passi res d'estrany...
  3. adquirir un mòbil
  4. adqurir electrodomèstics petits, com ara un assecador de cabells o un microones
  5. visitar Salzburg d'una vegada! ¬_¬

No és tan urgent, però he de trobar un curs d'alemany per a estrangers, una coral i alguna altra activitat extraescolar que em tingui ocupada durant l'hivern perquè avui, 1 de setembre de 2011, la pluja ha començat a caure puntualment amb l'inici del curs escolar, i la temperatura ha baixat considerablement.
I fins aquí el primer capítol de les meves peripècies austríaques (les dues anteriors eren el pròleg). El dia 7 arribo a Barcelona però estigues alerta, Salzburg, que tornaré!




Edelweiss, edelweiss, ev'ry morning you greet me;
Blossom of snow may you bloom and grow.

Comentaris

Alena ha dit…
With songs they have sung for a thousand years!
Ei, què bé! Avisa quan tornis abans de la mudança definitiva. Exigeixo veure't jo a partir de dilluns estic lliure! ^^
Per cert, he de fet Salzburg a l'hivern o sigui que prepara't!!
Petonsssssssssss