El fons de l'armari

Avui he buidat tot l'armari (literalment; és una cosa que he descobert que hauria de fer com a mínim dos cops l'any) per buscar i triar la roba d'hivern que m'enduré a Salzburg. M'he passat la tarda emprovant-me jerseis que m'han quedat curts, pantalons que no tanquen, samarretes de coll alt que no són gaire adients per l'últim diumenge d'agost..

Doncs sí, estimats i estimades: demà marxo cap a Salzburg per muntar-me el piset. Finalment, després de diversos problemes i d'una segona recerca a corre-cuita, he trobat un pis compartit molt cèntric (a 15 minuts d'una de les escoles i a 15 més de l'estació de tren). La meva companya, si no tornen a  haver-hi sorpreses, serà una estudiant de màster de filologia eslava. Molt bé! 

És passada mitjanit i encara no he acabat d'empaquetar-ho tot, malgrat que falta poquet. Un cop ho tinguem, ho entaforarem en un arcó que portem a la baca del cotxe i demà al matí enfilarem cap a La Jonquera. Estic nerviosa...

Comentaris

Entrades populars