dilluns, 11 de juliol de 2011

Interludi

Començo avui el meu diari d'aventures i peripècies austríaques, tot i que encara no he marxat de Barcelona. 

Abans que res, us anuncio que avui he llegit la tesina (àlies: treball de recerca del màster) i l'he aprovat amb un 9, així que ja no sóc estudiant.

D'altra banda, ja tinc la plaça d'auxiliar de conversa a Salzburg (Àustria), de manera que m'he disposat a començar a moure fils per no trobar-me amb el cul enlaire (en sentit figurat, naturalment) abans del setembre. I què és més important que tenir un sostre sobre el cap a la nit? De fet, mentre escrivia la tesina, paral·lelament buscava pis. Estic registrada a tres buscadors de pisos i residències, i de fet al Googlemaps ja han quedat gravades les adreces de les escoles, perquè així sé més o menys com de lluny queden dels col·les. La bona notícia és que ja en tinc un, i sembla que serà el definitiu, de tots els que he vist fins ara.

Ara només em falta saber on seran les jornades de formació (diuen pels fòrums que serà a Graz, i no a Viena, com semblaria lògic i, fins i tot, més fàcil) i que les escoles es posin en contacte amb mi per saber quan començo a treballar i tot això. 

I ja estic oficialment de vacances, però només per tres dies, perquè me'n vaig a fer de monitora en unes colònies d'anglès a l'Empordà durant quinze dies (amb possibilitat de renovar si m'hi volen, però ho veig complicat, tenint en compte la meva disponibilitat). A veure com va...


Twitter Goodreads