dijous, 14 de juliol de 2011

Dance with Dragons

Ahir, 12 de juliol, va sortir l'edició anglesa de Dance with Dragons, cinquena entrega d'A Song of Ice and Fire. En versió totxo, tapes dures i fulls que serveixen per tallar pa, naturalment. Pel que fa a l'adquisició del llibre en qüestió, contemplo les possibilitats següents:

- Opció 1: comprar-lo en versió totxo a la FNAC, on el venen per 24€. A la Gigamesh crec que també, però no fan descompte.
- Opció 2: comprar-lo en versió totxo per Book Depository, on l'he vist per entre 21€ i 23€.
- Opció 3: esperar que surti l'edició de butxaca en anglès el març de 2012 (i comprar-la per Book Depository, natürlich).
- Opció 4: esperar que surti en castellà i que l'Albert me'l deixi en versió totxo però traduïda abans d'adquirir jo mateixa l'edició de butxaca, aproximadament tres anys després.


Comprar o no comprar, aquesta és la qüestió. (Si Shakespeare llegís el meu blog...)

3 consultes:

Alena ha dit...

T'ofereixo una altra opció... que és el que vaig fer jo... compra't la versió ebook ^^ més barata i no ocupa espai!

Mar ha dit...

però no tinc llibre digital >_< si me'l compro en versió eBook me'l puc llegir al pc?

Alena ha dit...

Si no el compres a Amazon sí... els amazon és un pal perquè són tots format Kindle que només es pot llegir allí. Però si el compres per Sony o així, normalment t'envien un pdf. ^^ En tot cas, mira-ho...Per cert així en plan d'inversió el ebook de la sony és molt, molt recomanable i és compatible amb tot... a més el petit és barat.

Twitter Goodreads