diumenge, 16 de gener de 2011

[Freaky -and nostalgic- stuff] Peraustrínia 2004

És probable que no conegueu la pel·lícula Peraustrínia 2004, una cinta d'animació feta a Catalunya a finals dels anys 1980 que em van portar els Reis (juntament amb un vídeo del Babar) el 1991 o 1992, no n'estic segura, però era molt petita.

No sé per què, però avui m'ha vingut al cap la cançó de la pel·lícula i l'he estat tararejant tota la tarda, i he mirat si pel Youtube hi havia alguna referència. I es veu que sí! He de confessar que mentre veia les escenes intercalades en aquest documental se m'ha posat un somriure tonto als llavis veient que em recordo de com anaven els diàlegs i les accions.

A veure si la trobo entre els VHS de l'any de la Maria Castanya que corren per casa o en algun mitjà audiovisual, per rudimentari que sigui, perquè ara m'ha vingut de gust veure-la. Us deixo amb el documental, que té pinta de ser del programa de cinema del Canal 33.


Twitter Goodreads