diumenge, 28 de novembre de 2010

Eleccions al Parlament de Catalunya 2010

  1. Estic contenta dels resultats perquè no es formarà un altre tripartit, i malgrat que feia falta un canvi tampoc no m'acaba de convèncer el que tenim ara.
  2. M'ha sobtat la baixada tan dràstica d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC).
  3. He flipat amb l'ascens de la ultradreta, concretament amb l'amenaça de 3 escons per a Plataforma per Catalunya (PxC), tot i que finalment no han entrat. Però... hola? Ens hem tornat bojos?
  4. M'han matat els 18 escons del Partit Popular de Catalunya (PPC).
  5. I em fa por, sobretot de cara a les generals.
  6. Tampoc m'agrada que Ciutadans (C's) es mantingui.
  7. El Laporta al Parlament? Sí, de veritat? "Al loro!"
  8. Els candidats no saben parlar com Déu mana ? Què li sembla dir bé els pronoms febles, senyora Sánchez-Camacho? Què me'n diu de contraure els articles davant de paraules que comencen per vocal, senyor Montilla? Per ser polític has de tenir algun problema a l'aparell fonador i no saber dir les "r" (Carod-Rovira) o ser una mica papissot (Ridao, Joan Herrera)?
  9. Els qui acompanyaven el Rivera durant el discurs postelectoral eren els seus pares?
  10. A veure què passa a partir d'ara... Molta gent pensa que CiU pactarà amb el PP, però tinc l'esperança (potser ingènua) que s'acontentarà amb els 10 escons d'Iniciativa o d'ERC.

A això hi he d'afegir una queixa sobre l'organització del col·legi electoral on em va tocar anar a votar, l'IES Joan Maragall. Si pretens que tots els residents del codi postal 36 votin en un vestíbul llarg i estret, assegura't que hi cabran, perquè el que no és normal és que les cues de tres meses electorals es barregin perquè ningú sap quina és la seva. A més a més, per als votants que venien amb cadira de rodes era francament complicat de moure's. I sort que jo portava la butlleta preparada de casa, perquè t'havies de barallar per agafar-ne de la taula del col·legi, talment com si fossin les rebaixes. Per no parlar, naturalment, de la doble calor generada, per una banda, per la multitud, i per l'altra, per la calefacció. Si a les 13h el col·legi està que no s'hi cap de gent, apaga la calefacció, no? Em sorprèn que ningú no prengués mal...

3 consultes:

Laura ha dit...

Una vergonya d'eleccions, en general...
Paraula de pas: gancu (Generalitat Anticatalanista Nacionalista d'una Catalunya Utòpica)

Christian ha dit...

Oh benvinguts,
passeu, passeu,
Que a Alemanya
Jo us esperoo (8)

(Per cert, el Bolero - Closing Credits de Moulin Rouge és genial :)

Mar ha dit...

bona paraula de pas! la meva: "deragor", que rima amb moltes coses XD

no m'ho diguis dues vegades, Christian!

Twitter Goodreads