dimecres, 20 d’octubre de 2010

100





Celebrem l'entrada número 100!

Tècnicament no és la número 100, perquè un dia, en un rampell que em va agafar, em vaig dedicar a esborrar entrades dels inicis del blog per dos possibles motius: 1) vomitivament cursis, o 2) vomitivament indigestes.

De totes maneres, he volgut fer coincidir aquesta entrada amb la celebració dels dos anys i mig que existeix El consultori de la Dra Xodes, des del 25 d'abril de 2008 (ja sé que no és fins dilluns, però bé...).

La veritat és que em vaig unir al món blogger en un moment que el Fotolog havia entrat en decadència, no tant per necessitat de mantenir un "diari" de les meves vivències i històries de vora el foc, com per tenir més llibertat a l'hora d'escriure. A més a més, a Fotolog ningú no es llegia les meves parrafades però comentava igualment referint-se a la foto, mentre que aquí no hi ha més remei que intentar arribar fins al final de les meves parrafades interminables.

Fent un repàs a l'arxiu d'entrades, m'adono de com han arribat a evolucionar els temes i com en sóc de poc consant a l'hora de mantenir un registre o una lògica per triar quan toquen crítiques de cine o quan toquen frases autocompassives pseudo-emo.

(També podria comentar la desaparició progressiva de lectors que deixen comentaris, però tampoc és que aquest blog tingui gaire tirada; de fet, a vegades no sé per a qui escric, a part de per a mi mateixa).

En dos anys i mig han passat moltes coses: he crescut, he madurat, he estimat, he perdut persones estimades, he après, he conegut molta gent, he conegut molts països, m'he enamorat, m'he tornat a enamorar, m'he enyorat, m'he sentit atrapada, he trobat camins, n'he deixat altres enrere... I tot sovint ho he deixat plasmat aquí, perquè mai he estat capaç de portar un diari (ni quan estava d'Erasmus, que em vaig passar tres mesos sense escriure les meves aventures i desventures).

I fins que no aparegui una eina nova més fashion i més efectiva, El consultori de la Doctora Xodes seguirà per aquestes contrades de la cibernèutica.

Segon banner que va tenir el blog.


Banner que no vaig arribar a posar perquè ni em convenç
ni feia falta quan vaig posar l'últim layout, aquell de la llibreta.



També us deixo un vídeo que he trobat pel Youtube, per animar i tal.


Twitter Goodreads