diumenge, 25 d’abril de 2010

Dos mesos

Dos mesos. Això és el que em queda, això és el que em repeteixo cada matí quan vaig a veure la dona inútil de Terminologia.

Estic esperant que em diguin alguna cosa del master, i mentre espero que la sol·licitud canviï l'estat de "validada per l'administració" a "acceptada" o "denegada", m'he preinscrit a la Ruprecht-Karls-Universität de Heidelberg, també per fer-hi un master de Traductologia. A esperar toca.

Avui he enregistrat les àries de solista de mezzo i contralt del Gloria de Vivaldi. Ha estat una experiència interessant. Ja havia enregistrat abans, però no com a solista, sinó com a part del cor. Em fa il·lusió.

També enregistrarem aviat El mirador d'en Pep Vila i Les quatre estacions d'en Salvador Brotons amb el Cor Jove. A nivell de repertori, el que estem fent amb el Cor de la URL també m'agrada molt: els Planys de la Moràvia de Dvorak, diversos lieds de Brahms i fragments del Requiem de Mozart.

I espero amb candeletes que arribi l'estiu: Alemanya i Moscou esperen! Mentrestant toca patir amb la semifinal de la Champions aquest dimecres, i esperem que també amb la final. Mal sehen.

D'aquí a dues setmanes seré un any més vella. O més madura, o tindré un any més d'experiència (com si fos el FarmVille), tot depèn del punt de vista. No em ve gens de gust que arribi el meu aniversari, malgrat que normalment simbolitza que s'acosta final de curs.

El múscul inútil segueix donant per sac de tant en tant. És culpa meva per tenir-lo tan malcriat i deixar-lo fer la seva.

Dos mesos. Dos mesos. Dos mesos.


Apunt friki: en principi, si no passa res d'estrany, Ai Yazawa reprendrà la publicació de Nana a la revista Cookie, de manera que amb una mica de sort a partir del setembre tindrem scanlations... I tornaré a plorar amb el capítol 78, ho sé.

2 consultes:

Laura rus ha dit...

a mi em farà por, quan m'hagi d'encarar als dos últims mesos de carrera. =) les decisions m'espanten, segons com.

com està, senyoreta?

Mar ha dit...

a mi també me'n fa, no et pensis... no m'ho acabo de creure.
doncs ja veus, així estem... xD a veure si parlem pel messenger o l'skype i t'explico :)

Twitter Goodreads