divendres, 3 de juliol de 2009

"Sobra aquí y sombra allá"

Fa poc vaig posar una plantilla nova perquè la que tenia fins aleshores (la negra amb tons blaus i grisos, no sé si la recordeu) em cansava i em va semblar poc adient per a l'estiu. La vaig substituir per una més primaveral, amb tons principalment verds i tocs de groc i taronja.

Així i tot aquella plantilla no m'acabava de convèncer, i com que estic fent un curs de disseny de pàgines web en codi HTML vaig pensar, "què carai, ara ja no vaig totalment a cegues si vull posar un d'aquests templates que et pots baixar d'internet".

Dit i fet, m'he posat a buscar, mirar i remenar, i n'he trobat uns quants que m'agradaven. De fet, el que tinc posat ara no és el que volia posar en un principi, perquè quan l'he provat no quadraven les coses i n'he posat un altre de més senzillet.

Només era senzillet aparentment, però, perquè era més semblant a una pàgina web que a un blog, tot i que m'agradaria posar-lo més endavant, així que me'l guardo i quan pugui tingui temps per preparar un apartat de "FAQ" (encara que no sé quines FAQ podeu tenir de mi...) i un "About/Sobre mi" i penjar-los en algun servidor, si tot funciona com cal, ja el posaré.

La veritat és que per aquests móns de Sant Google hi ha un munt de pijades d'aquestes que m'agraden a mi. Quan sàpiga una mica més d'HTML vull crear una pàgina personal, així com a projecte personal. Podria reciclar el projecte que estic fent per a aquest curs, en el qual parlo molt per sobre dels viatges que estic fent aquest curs, i com que no ho he explicat al blog, potser és bona idea aprofitar tot allò, no?

Bé doncs, us explico una mica les novetats del blog:
  • Per una banda, la plantilla, que és el més evident ara per ara.
  • En segon lloc he modificat la llista de links, i ara, en comptes d'un llistat de links ordenat alfabèticament només hi ha els blogs que segueixo activament (deixant convientment de banda que últimament l'activitat és escassa), ordenats per l'actualització més recent.
  • D'altra banda, ara el blog té fil musical. He seleccionat 12 de les meves cançons preferides, encara que en falten moltes però aleshores la llista s'allargaria consideramblement.
  • He eliminat l'apartat en el qual s'ordenen les entrades per mesos, perquè he pensat que amb la llista d'etiquetes ja n'hi ha prou. No sé com ho veieu vosaltres, però a mi em sembla que tenir les dues era excessiu i la d'etiquetes potser és més pràctica, no?
Si teniu cap suggeriment, ja sabeu que és benvingut ^^ També agraïré qualsevol comentari, opinió, crítica, etc., que vulgueu fer. (I won't add an automatic translator for quite obvious reasons).


Aprofito aquest post per corroborar les meves sospites: scheisse Saalandwetter! Plou i fa sol, les bruixes es pentinen...

2 consultes:

Elena ha dit...

ostres, mar!
ha kedat xulissim el blog! el disseny i tot, i lo de la musica amb l'ipod m'encanta! M'has d'ensenyar a fer akestes coses! Seguire entrant a cotillejar de tant en tant :P

Ray ha dit...

Cullons, deu ni do la currada que t'has fotut ninu... Està molt chulo el diseny, i lo de les cançons està superbé. Dona gust entrari, no com al meu que no sel mira ningú... per algo serà.. jeje
Petons.

Twitter Goodreads