dilluns, 20 de juliol de 2009

Ben aviat...

Ben aviat seran entre nosaltres un altre cop...
Pronto estarán entre nosotros otra vez...
They will soon be among us again...



La parella més expressiva i apassionada del cel·luloide.
La pareja más expresiva y apasionada del celuloide.
The most expressive and passionate couple of the celluloid.






Com més me'l miro, menys entenc com és possible que la Bella sigui tan pava de tallar-se amb paper de regal.

5 consultes:

Ray ha dit...

Mare meva... no m'ho vull perdre... L'Edward i la Bella de nou en "acció". Amb quines noves aventures ens sorprendran? Quina nova trama àgil i absorvent ens oferiran? Qui sap... esperem impacients... Ja saps el que t'he demanat, no em pots dir que no, ok?
cuidet, petons.

Kevin ha dit...

Quin llop tan cutre... Doncs ara que m'hi fixo, la noia no és tan lletja, però hi ha noies moooooooooolt millors, això està clar!

Que bona l'última frase del post... El que he rigut després de veure-la xDDDDDDD

Petons!

Kevin ha dit...

Que per cert, per què el guaperas aquest diu "you'll never see me again" o algo així i ens posen aquella música com de "suspense", si sabem que és una puta saga de quatre llibres? Hahahaha

Martí ha dit...

Els vampirs no tenen acné i no van a l'institut; viuen en castells neogòtics i maten gent...

Però clar, seria massa traumàtic per a una adolescent, fins i tot les que van de gòtiques depressives, sentir-se sexualment atreta per Nosferatu...

merda d'època la nostra

Mar ha dit...

Martí, un dia m'encantaria fer cineferum amb tu sobre aquesta saga XDDD

Twitter Goodreads