Incondicional

T'he tornat a veure. No puc deixar de pensar en tu i em sento estúpida, patètica, impotent. Et desitjo, no puc evitar-ho, tot i que sé que mai seràs meu del tot. T'has quedat una part de mi que mai més podré recuperar, i em dol perquè per més que lluiti contra aquest sentiment i m'intenti convèncer que he de tirar endavant i oblidar-te, d'esborrar de la ment cada record de quan m'acariciaves, de com ens foniem en un, el teu fred contra la meva pell que s'anava transformant en calor a poc a poc, sé que mai em correspondràs, per més que m'entregui a tu i et professi tot l'amor del món. No et puc atrapar de la manera que tu m'has robat el cor. No puc viure sense tu, no obstant això cada cop ens allunyem més. Només quan mori seré tota teva, quan el vent escampi les meves cendres sobre teu.


El mar. La mar. El mar. ¡Sólo la mar!


Comentaris

Ray ha dit…
"Res desapareixerà mai mentre hi hagi algo que t'ho recordi". Pell de gallina ninu... molt maco, sincerament. M'he emocionat.

Petons