diumenge, 24 de maig de 2009

A la cua, com sempre.

Divendres hi havia una trobada de coordinadors d'Erasmus i Intercanvis a la Universität des Saarlandes, la universitat on estic fent la meva estada Erasmus.

La reunió es feia a l'aula al costat de la qual jo tenia tres hores de traducció jurídica alemany-castellà, i durant la pausa vaig coincidir al passadís amb l'Olivia Fox, una professora de la meva facultat a la UAB.

Resulta que les universitats espanyoles tenen problemes per crear convenis amb altres universitats europees per l'aplicació de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES,, també conegut com a "procés de Bolonya" o Bolonya, a seques.

Gràcies a que algun il·luminat del Ministerio de Educación i blablabla va decidir que els estudiants de l'Estat espanyol tindríem graus de 4 anys i 1 de postgrau (en comptes de fer com a la resta de països europeus, on en són 3 de grau i 2 de postgrau), resulta que aconseguir convenis és especialment complicat, perquè mentre els europeus ja fan primer de postgrau, els espanyols fan quart de carrera-grau.

Mentrestant, jo seguiré reivindicant que més que en contra de Bolonya per se, del que estic en contra és de l'aplicació que se li pretén donar a la pell de toro.

I cada cop tinc més clar que vull emigrar-ne.

2 consultes:

Métaphorique. ha dit...

Nerinerina! :)
Sóc la Tere! No sé si en coneixeràs moltes, de Teres... Però bé, m'identifico millor si cal xD Sóc una aspirant a traductora, sí, aquella noia del fòrum de TiI que et dona tant la tabarra xD (La Black-Eyed-Muse) M'ha donat per ficar-me al teu blog i m'ha agradat, o sigui que mira, t'escric! :)
M'aniré passant ^^ Parles de temes molt i molt interessants! I així de pas m'assabento una mica de com et va la vida! :)

Parleem!! ^^ Muàas! :**

Martí ha dit...

sí que hi som, com sempre...

i concretament al què hi ha sota.

Twitter Goodreads