Hat trick

Tot el que sé de futbol ho he après de les lliçons del meu germà, culé fins la medul·la, i de la secció esportiva del telenotícies. M'agradaria anar més sovint a veure partits de bàsquet i, encara més, tornar-hi a jugar de tant en tant. Fins i tot estic pendent dels resultats de la Formula 1 o del tennis, encara que cap dels dos esports em diuen res.

De fet, els esports en general no m'interessen. Només estic pendent de resultats i campionats diversos per una cosa tan senzilla com que cal estar informat del que passa al teu voltant.

Però ahir vaig vibrar, vaig patir, vaig cridar, vaig aplaudir... amb la samarreta del Barça posada.

I em vaig emocionar quan Puyol va aixecar l'orelluda.

I vaig cantar l'himne del Barça, i vaig estar a punt de cantar Els Segadors en ple moment d'eufòria, i vaig cridar allò de "Ho haveu vist això? Ho haveu vist? La mare que ens va parir!".

Visca el Barça! I visca Catalunya! (si em deixeu posar una mica patriòtica des de la vella Germània).

Comentaris