dimecres, 6 de maig de 2009

Estimats Reis Mags

Estimats Reis Mags,

Ja sé que estem a maig i que encara falta molt per la vostra visita anual, però diumenge serà el meu aniversari i m'agradaria, si no és demanar massa, que em féssiu un regal.

Us ho demano a vosaltres perquè encara crec en vosaltres, tot i estar a punt de fer 21 anys, i com que sou mags, estic segura que vosaltres m'ho podreu donar.

No vull un príncep blau. El temps m'ha demostrat que no existeixen més enllà dels contes de fades. No vull l'home més poderós de la terra, no demano la personificació de la bellesa ni un pou de sabiesa infinita.

No obstant això, crec que el que busco està fora del meu abast: busco un home que sigui capaç de lluitar per mi. Això és tot. Algú que, davant de qualsevol adversitat, serà al meu costat i s'enfrontarà a qui i al què faci falta per mi, ja sigui la distància o l'edat que ens separa.

Sé que demano massa, però sou mags, oi?

Espero tenir notícies vostres ben aviat,

Mar

2 consultes:

Martí ha dit...

No demanes massa! És més, qualsevol cosa que sigui comformar-se amb menys seria una injustícia imperdonable.
Realment creus que algú que veu els biaixos màgics del gris silenci que ens envolta no podria enamorar els ulls dels prínceps que els habiten?

Petons

shinobu-k ha dit...

Pues cuidado con Alemania, que mi prima estuvo alli y se trajo un italiano del brazo xDDD

Me hace gracia que sigas usando ese nick :p

Besitos.

Yuna.

Twitter Goodreads