Jo, de gran, vull ser l'alcaldessa de Barcelona

Ahir, després que l'ajuntament de Badalona se m'endugués el cotxe al dipòsit per motius que no m'acaben de quedar del tot clars, vaig tenir una revelació: ja sé quina és la meva veritable vocació.

Jo, de gran, vull ser l'alcaldessa de Barcelona.

Vull ser la responsable de la transformació de la capital catalana en un formatge emmental gràcies a les obres de l'AVE i la línia 9 del Metro.

Vull jubilar-me sense haver vist acabades les obres de la Sagrada Família ni les de la plaça Lesseps.

Vull enviar els autobusos a fer rutes estranyes cada cop que s'han de tallar els carrers (per a fer-hi obres, és clar).

Vull mantenir el funcionament de l'economia de la ciutat amb els ingressos dels turistes i les seves borratxeres.

Vull que els barcelonins s'hagin de menjar els cotxes amb patates si no poden permetre's de pagar un pàrquing privat.

Vull clavar un munt de multes d'aparcament injustes perquè els de les grues no omplen el "cupo" setmanal i per saltar-se els límits de velocitat ridículs (a 60 km/h a la Ronda de Dalt... on s'és vist?).

Vull viatjar en cotxe oficial pagat pels ciutadans, els quals hauran de veure any rere any com les tarifes de l'ineficient transport públic augmenten un 5% aproximadament.

Vull muntar Fòrums i altres històries perquè els barcelonins paguin i els guiris gastin.

Sí, estimats... Jo, de gran, vull ser l'alcaldessa de Barcelona.

(I sí, 98€ de multa fan molt de mal...)

Comentaris

Kevin ha dit…
Ànims, Mar! Fa molt de mal, i és quasi una ferida mortal, però tu et pots recuperar :-)

Escolta, si fas un Fòrum o parides d'aquestes truca'm, que segurament per aquella època seré un enginyer frustrat i voldré un enchufe a l'Ajuntament i guanyar una pasta gansa.

Però millor de moment no posar gaire a caldo l'Ajuntament... Després del Treball de Recerca potser sí :-D

Vagi bé!
nerina ha dit…
jajaja sí, sí, ja t'hi enxufaré xD weno, a tu i a qui faci falta :P

Voteu Nerina per Barcelona! XDDD
Martí ha dit…
Em demano la regidoria d'assumptes filosòfics
Laura rus ha dit…
jo voldré ser regidora de cultura i festes!
nerina ha dit…
guuut! però amb la condició que hi hagi una Diada dels Traductors o algo així :P

pd. paraula de comprovació: ufeati (???)