Lost in Translation

Des que la Sofia Coppola va rodar aquesta pel·lícula, sempre havia volgut utilitzar-ne el títol per escriure alguna cosa, però l'ocasió no venia mai... fins ara!

Els que seguiu de més o menys a prop la meva pista (que no és tan difícil, tenint en compte que, malgrat tot, els meus desplaçaments són rutinaris) sabeu que a finals de setembre, principis d'octubre, me'n vaig d'Erasmus a Saarbrücken, Alemanya (una ciutat mitjana propera a la frontera francesa. Mireu a Googlemaps).

En Xavier de L'auberge espagnole (Una casa de locos, en la traducció al castellà) ja ho vaticinava al començament de la pel·lícula: paperassa, bur(r)ocràcia, emails, més papers, llistes, papers... he mencionat els papers?

Doncs bé, per una banda ja estic movilitzant tot el tema de la residència (mil gràcies a la Laura, i a la Marta també, per ser la meva traductora oficial), i de l'altra, avui m'he posat a mirar tot el tema de les assignatures per fer una taula provisional (una cosa que ara anomenen "Learning agreement"... m'agrada tan poc, això de "contracte d'aprenentatge"... deixo el tema penjat per una nova entrada un altre dia) per al Ramon Farrés, alias el meu cordinador d'Erasmus.

Però, ai las! La paraula màgica que ens va donar l'amic Farrés, talment com si fos allò que cantava la fada padrina de la Ventafocs o l'embarbussament de la Mary Poppins, no apareix per enlloc de la pàgina web de l'equivalent a la FTI de la universitat de Saarbrücken...

Total... que, a falta de Vorlesungsverzeichnis (o sigui, llista d'assignatures), que bo que és el blog!

Comentaris

Maecea ha dit…
Ja estàs farta dels papers i... em sap greu dir-te que encara no has vist re... si és que... en lloc de posar les coses fàcils als erasmus (que arriben perduts a un país desconegut i amb una llengua que vulguis que no, no és la seva...), només fan que liar-los amb paperassa i més paperassa... (i no, no parlo am coneixemen d causa, que vaaaaaaaaaaaaaa xD)

uouo, sok la teva traductora oficial!!! quin nivel!!! aixo u cobro, e!!! (sip, m'ho cobraré en estàncies a la teva resi kuan et vingui a visitar... si és que et deixen tenir-hi gen xD)

i... un consell... no facis masa cas del que diu el farrés... si qualsevol dia t'envia un mail dient-te "que et vagi molt bé per manheim" (crec que va posar manheim... momen k la marta va pensar... bé, si, si algun dia hi vaig ho tindré en compte... xo diguem que ara estic a viena ¬¬)

i no et queixaràs del coment, e!! tot un senyor comentari :P

petons vienesos!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaakis
Martí ha dit…
És terrible descobrir la nostra condició d'Homo Burocraticus, et fa sentir una mena petita misèria a dins..(sí, merda, sóc el que diu un paper, sóc en funció de...)i el pitjor és que aquest és l'instrument que fan servir els vampirs de la mediocritat per assaltar el poder, ocupen un mer "instrument per" i el converteixen en un mitjà en si mateix, instal·lant-s'hi com uns paràsits campant feliços pel seu territori on ells dominen... desenvoluparàs un odi visceral a aquests funcionaris (no posis mai els peus al rectorat!!! és la casa mare...).

Et trobarem a faltar.
Kevin ha dit…
Segons el que dius, l'Erasmus contribueix a la desaparició de l'Amazones.
Doncs si és així, jo em vull carregar l'Amazones quan abans millor! (Erasmus, bitte, now!)
Laura rus ha dit…
erasmus... es ändert deinem leben.

Entrades populars